Mys Mys (:

Hejsan dålig uppdatering vet!! xD Har bara inte orkat xP

Nu sitter man och lyssnar på Tomten Jag Vill Ha En Riktig Jul och dricker glögg :P
Längtar så in i norden till julen!! Vill ha Jul nu!! men först ska man bli 13 ;)
Fyller om 6 dagar :Dhihi!! (:

Idag så var man i skolan som vanligt (:
Skolan blir bättre när man ser dej man blir så glad när man ser dej le!! ;) hihi
Du é så J**** snygg !! xDmowhahaah!!!

Klar med svenska läxan äh jag åh *smile*!! också tror jag att jag har Fysik läxa också fick jag höra idag
men eftersom jag har varit sjuk så har ja ju inte hört nå och vi prov lr nå imorron tror jag vet inte!! och jag har inte ''tränat'' nå eftersom jag har varit sjuk :s det är så jobbigt att vara sjuk för man missar en massa så man blir sur!!! :@

aja ska dra nu hujj!! 

Brunnett!! ;)

puss
/B
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0