Skola -.-

Hej alla glada hoppas alla har det bra för det har inte jag!!!
sitter i skolan på Elvens val TRÖK!!
med Jannike vid min sida ensamma i ett klass rum sitter vi och gör ingen ting, ska egntligen göra lite läxor men det är så j**** trökigt så jag orkar inte!! :P

haha! inte har man sett dej nå idag heller!! :( men det är en dag imorron också :P som man brukar säga hoppas jag ser dej en heldel då !! ;) lol

senare ikv kanske man ska på bandy med Therese och Louise :DD kulkul!!
fast först ska jag hem göra mina läxor hemma ist hahah mkt lungnare och så då, för det är så drygt och sitta i skolan och hålla på hela tiden det är vell bättre att vi tar hem dem och slutar tidigare ist!! xD fast jag vet att det är jätte bra med läx hjälp från skolan, men min lärare är så J**** sur hela tiden!! om man säger PIP så ryter hon så hela huset hör man får F** tinnitus!! (stavning)!!!

ska dra nu hujj

kram
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0