131009

shit, vad jag slarvar med inläggen! xD det var ett tag sen jag la in sist:P
nu sitter jag hemma hos min mormor och har nästan nyss kommit hem från skolan:D
det var ne ganska lung dag i dag fast det kan nog bero på att jag inte har någon matte på tisdagar, för då slipper man vara orolig för det! xD har bara matte varannan dag :P
sen kanske man ska på KU fast jag är lite osäker om jag vill, för att mina syster ska vara där och hon är så dryyyg!! xD fast det är vell vad syskon är till för, eller!? xD
jag älskar att vara i skolan!! det låter dumt men så äre bara, fast det beror bara på en sak faktist och det
är att jag  får se ditt underbara ansikte och ditt underbara leende! Du är så otroligt vacker jag kan inte beskriva
hu snygg du är!! mums!!! xD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0