He said - " Can I hold you in my arms all night and all day?" he want's you to be the one for him.

tjaa ;) 

nu har jag nyss kommit hem från skolan.

Har äntligen lyckats tag mej igenom första skolveckan;P
och vill inte tbx !! x)lol

-

låna en bok idag också. har längtat hela sommalovet att få läsa en bra bok. :P (älskar att läsa!!)
så då tänkte jag: ''Bra nu kan du åka hem och läsa en bra bok''
men så blev det dock inte utan jag dunka ner mej framför datan och börja blogga och läsa en massa
bloggar ist ;) hehehhe


 

Slänger in ngr bilder idag igen för att inte göra innlägget så kort och trökigt ;)
Klicka för större

PS: finns det ingen som kan tipsa om vart man kan köpa/beställa från internet Nicholas Sparks böker?
Överallt där jag har kollat så äre bara engelsk text;)

hoppas ni kna hjälpa mej:)

Kram
/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0