need some sleep!

Behöver sova
vill sova
kan inte sova
har ingen ro i kroppen
vill ställa mej upp och hoppa
men då viker benen.
Hjärnan säger
''Sitt du uppe och fortsätt lyssna på din musik''
medans ben armar teknist sätt hela kroppen säger åt mej
att försöka sova,
men vrf äns försöka sova när jag vet att jag kmr ligga
vaken i sängen i yttliggare 5 timmar.
Hatar när dag blir till natt, hatar att sitta och tänka
på att ''f*n Bella nu måste du sova'' men jag kan inte
jag kan ALDRIG sova, har ALDRIG i hela mitt liv sovit en hel natt.
anntingen så ligger jag vaken från 21:00 till 02:00
lr så somnar jag kl 21:00 och sen vaknar 100 ggr under natten.

Hatar mina sömnlösa nätter !!

Kram
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0