W

faaan vad jag vill gå på en Winnerbäck konsert!
Tänk känslan att få stå där i publiken och sjunga med i
Det vackraste världen har sett
eller kanske
Hugger i sten.
Tänk att få stå och trängas för att få se (enligt mej) den största
poeten sen Shakspear!
Tänka att få höra Elden live eller kanske tillochmed
I dina ögon
eller vrf inte få hoppa, ropa och sjunga med i
Kom ihåg mig då !!

VILL SE WINNERBÄCK LIVE !!! (fast absolut inte mer än vad jag vill se Maiden live! Bella {Hjärta} IRON MAIDEN!! )
-

Hallå igen,
Hur är stan en sån här kväll i augusti när sommarn regnat bort?
Det var längesen, jag borde ringt, men å ringa nu känns lite fånigt å kort.
Jag är i Oslo med ditt ex, men det är inget mellan oss
vi bara lallar runt på Karl-Johan, och jag behövde komma loss

kram
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0