Wigns of a butterfly

hejsan hoppsan ;) idag har jag som ni kanske vet varit på lager 157 hitta lite kläder iaf och ett par
SJUKT snygga skor dem är kanske lite udda men jag har en udda stil och jag tkr att dem är kit snygga
alla andra får säga vad dem vill ;P blev dock inga Converse fanns inte min storlek så det blev dem här ist;)



-
BTW så är jag skiiiit glad för jag har köpt en skriv maskin!! :DD kolla lite på blocket idag
och hitta en för typ 300 ?? får hem den på freda iaf:P

För er som undrar vrf jag vill ha en skrivmaskin så är det för att jag skriver väldigt mkt oftast typ noveller. Och jag har ju ingen data att skriva på så då tkr jag att det passar mkt bra med en skrivmaskin;P
och jag tkr dem är skiiiit snygga :P
hehehe

Kram
/B

PS; kmr bilder på kläderna när jag orkar lägga in dem på datan. och det kmr en bild på maskinen när den kmr hem :P



Kommentarer
Postat av: Nina Alfbo

Köpa mina skor ? ;)

2010-08-19 @ 11:09:15
URL: http://ninaalfbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0