Så löjligt glad...!

jag blev så löjligt glad när Jay vann jag grät genom hela finallåten!! (töntigt jag vet men sån är jag)





PS: jag stör mig VÄLDIGT mycket på allt om Minnah och Jays ''Romans''!
om det nu är så (vilket jag inte tror på) vadå SO WHAT dom är ju bara männsikor!
låt dom ha sitt lilla roliga,, men ska jag vara helt ärlig så tror jag inte speciellet mycket på det där. För den svenska pressen tar allt folk säger och gör det till en grejj som är 1000 ggr värre!
När alla journalister vill att dom ska säga något och dom bara säger typ : '' inga kommentarer'' så gör alla det till en SÅ mycket värre grejj.. helt ärligt så tror jag inte att dom vågar säga vad dom egentligen tycker om varandra för alla gör det till en grejj som är så mycket värre!!
om dom skulle säga nått i stil med : ''Minnah är super snäll tjej, jag tycker om henne mycket'' lr nått i den stilen.
Och då skulle svensk press göra det till en SÅ MYCKET STÖRRE sak...

men aja det är bara min åsikt.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0