snart så...

nu är det jullov ÄNTLIGEN , det efter längtade underbar, KALLA jullovet. Tänk er en hel termin har gått, aller ja egentligen sprungit förbi. En HEL termin...
tid går lite för fort ibland..
men snat så är det vi som regerar i skolan, snart är det vi som är kungarna i kapprummet;)
snart är det vårat spex, lucia tåg, sthlm, och språk resa som står framför dörren..

Sen kommer det allvarliga, gymnasie valet, kanske det största valet i våra liv...
Allt kommer att förändras.
Jag är rädd, riktigt rädd faktiskt, jag är inte redo att lämna min klass!!
Jag kommer nog aldrig vara riktigt redo för det, jag tycker ju om er SÅÅÅ mycket (nästan alla iaf)
det kommer att göra ont, det vet jag, men jag hoppas att vi kommer träffas och att vi kommer bli framgångs rika allihopa! Det kommer att gå bra....

fast som sagt det är ju om nästan ett år ;)





(skit dålig bild vet, men det är ju tanken som räknas eller hur? Älskar er!! )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0