Tidsfördriv...

01. Fullständigt namn: Isabell ''Bella'' Sonia Amanda Rolfsson                                                                      02. Ålder: 14
03. Vart bor du: Voxnabruk
04. Bor tillsammans med: mamma, pappa, Lollo (syster), Sebbe (bror)
05. Husdjur: en hund
06. Färg på ditt hus: Grått+ en massa tegel

07. När är du född: 22/11-1996

08. Klass: 8a2
09. Vilket år tar du studenten: 2015 tror jag ? hehe

10. Något jobb: nje
11. När gick du upp i morse: 10 nånting :S
12. När ska du sova: när jag somnar
13. Duschat idag: inte än!
14. Kramat någon idag: jajamensan

15. Pussat någon idag:nej
16. Vad har du ätit idag: Chiken!
17. Dagens klädsel: lodiskläder is the shit!!
18. Dagens smink: nada

19. Dagens sötnos: Boston såklart!!

20. Dagens roligaste: mig själv!! ;)

21. Har du många vänner: tillräkligt många, ÄLSKAR ER!

22. Hur många har du kysst: inte speciellt många ;P
23. Vem kramade du senast: pappa!! :D

24. Vem saknar du: Norling!!

25. Hur många har varit otrogna mot dig: inge nån.. 
27. Har du pojk-/flickvän: nope
28. Vem pratade du med i telefon senast: mamma?
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Nina Alfbo: ''Okej:)''
FAVORIT:

31. Film: har nog ingen favvo film men om jag måste välja ä det helt klart, A walk to remember
32. Låt: MÅNGA! men just nu är det nog, Dreaming People med Jay Smith
33. Mat: tacos.. lätt :)

34. Dryck: Vatten/Loka
35. Färg: Svart och Röd+vit

36. Tv-serie: Dom desperata husfruarna och Andra Avenyn ;)
37. Stad: helt klart Göteborg!! :) Utan tvekan ;)
38. Land: har aldrig varit utomlands ! :(
39. Ämne i skolan: MUSIK!! ;)
40. Tv program: Dom desperata husfruarna och Andra Avenyn ;)

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: INGEN
42. Personen du pussade: kmr inte ihåg xD

43. Gången du spydde: mkt länge sen....
44. Gången du grät: igår ?

45. Pizzan du åt: längesen, äter pizza alldeles för sällan ! ;)

46. Gången du var i Göteborg: Somras ;)

47. Gången du var i Stockholm: 1 år sen tror jag :P
48. Gången du hade sex: ...
49. Gången du sov: typ idag
50. Personen som såg dig gråta: jag själv... låter inte folk se mig gråta....

51. Svart eller vitt: BÅDA
52. Hund eller katt: beror på
53. Ut och festa eller hemma och mysa: beror helt på humöret detdära.. å sällskapet då

54. Tvspel eller datorspel: tv spel;)
55. Singel eller upptagen: spela roland men man är ju friare som singel
56. Pussas eller kramas: KRAMAS finns inget bättre än att kramas !! ;D
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: inge
58. Ragga eller bli uppraggad: båda, men helst bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Inget
60. Har du svart hår eller blondt: blont,,,..., tyvär....

61. Har du blåa ögon eller bruna: Blåa ??

62. Choklad eller lakrits: Choklad OCH  lakrits
63. Göteborg eller Stockholm: GBG
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Cola
66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller prickigt: randigt!
68. Älska eller älskas: båda!
69. Leva eller dö: leva och dö!

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: familjen och mina bästavänner!

71. Personer du hatar: Hatar inte, ogillar!
72. Pojk-/flickvänner du haft: har aldrig haft ett riktigt förhållande..
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: typ ett jävla antal ;o

74. Glassar du ätit på en dag: MÅNGA!
75. Nämn en festival du vill på nästa år: rockweekend, sweden rock, peace and love

76. Gånger du haft minnesluckor: never
77. Gånger du varit hög: ingen

78. Personer du saknar just nu: en
79. Gånger ditt hjärta brustit: ingen

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: ingen
81. Träffade du senast: haha kmr inte ihåg jennifer tror jag xD

82. Sjöng du senast för: mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med: kmr inte ihåg,, men tror K har inte varit på msn på HUNDRA år typ...
84. Spelade du tvspel med senast: Norling tror jag :P
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: ingen,,, hahha
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: endel

87. Förtjänar att dö: idioter

88. Är söt: Alla mina vänner som får mig att kliva upp på morron...
89. Vill du sova jämte inatt: ingen...

 

VAD:
90. Gör dig glad: mina underbar vänner!!

91. Gör dig ledsen: idioter
92. Vill du helst göra nu: Vara med bästa
93. Önskar du att du slapp göra: plugga..

94. Vill du ha nu: troligen cola

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Tattoo, PIERCING och DrMartens!!
96. Längtar du till: nyår tror jag :P
97. Tycker du om dina betyg: DOM SUGER HÅRT!!
98. Ångrar du i ditt liv: Man ska fan inte ångra
99. Är det bästa som hänt dig: vetinte riktigt
100. Hur mycket är klockan: 18:13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0