new moon<33333

I lördags kolla jag och Nina på NEW MOON Bästa film på lääääääääääääääääääääääääääääääänge!!<333 man kan inte tycka att den é dålig!! så jävla bra!!




grina någon skvätt också först när han lämnar henne och säger att han inte vill vara med henne sen på slutet när hon springer på honom när han tror att hon är död så han tänker visa sig i solljus för människor och då måste han typ dö för att han tror att hon är död han vill liksom dö för att han vill kunna var med henne!! (gulligt) och sen grät jag när han frågar om hon vill gifta sej med honom först hoppa jag upp ur soffan och skratta och grät sen slänger jag mej på golvet grinar och skrattar samtidigt av glädje så klart!!!;) klart bästa filmen på länge!!!!<333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0