Girls just wanna have fun!! ;D

hejsan svejsan !! ;D
det blev en väldigt lyckad kväll igår, nu hopas vi och taggar för en ännu bättre kväll ikv !! ;D

uppträdandena var vell sådär inte riktigt min musik smak det var , sibel, neo och play som spela,
men det är inte därför man går dit utan det är ju såklart för discot kung kung !!!

träffa  en massa trevligt folk t.ex Jen Götesson som man inte har träffat på hela sommarlovet !!
och så träffa jag DEJ duärsåsjuktsöööööt!! hehehhe !! ;D

men jag är ganska nervös för ikv för det kmr en person som jag absolut inte vill
träffa !! jag hatar dej !!! blir så jag j**la sur av att bara höra ditt namn !!!!

Men hoppas ändå på en fantastisk kväll !! ;D

Kram
/B

PS: jag vet att jag aldrig laddar upp bilder och det är för att datoren är så seg så det atr typ 200 år at ladda upp bilderna !!

Kommentarer
Postat av: skriv tydligare

skriv punkt och sånt man ser inte vad du skriver.

2010-07-27 @ 16:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0