I'm back!!

I'm back!!

Nu är man äntligen hemma har hafte jätte bra i Göteborg/Ullared (massa snygga killar) *HOST HOST*
Fast jag har saknat mina underbara vänner!! Har haft jätte fint väder!!

Göteborg:
VI åkte ju dit på måndags morron åkte typ 3 ?
kom fram till hotellet mitt på dan typ hotellet var jätte fint men vårat rum var lite sämre (STENHÅRDASÄNGAR)
men det fär man vell leva med. hotellet låg mitt i göteborg vägg i vägg med Nordstan ! snacka om man hade det bra :D kan lägga uppp bilder senare på vad jag köpet och så .

På måndagen på dan var vi på universeum och jävlar i havet!! där jobbade det en SKIT snygg kille HUNKVARNING.COM typ !!! :Pheheh
På tisdag var vi på Liseberg (det vi på månda' också fast kolla vi bara på lotta på liseberg åkte inget då)
Åkte Balder, frittfall, Upp skjutet, Spin rocken, Kålorado, flum riden,  åkte massa annat också kmr bara inte ihåg vad dem heter ! :P
köpte i gbg: ''Haus of Gaga'' törja, megan basball jacka, bh, linne, armband

Ullared: Dit åkte vi på onsdagen bodde på en jätte fin camping (DÄR FANNS DET OCKSÅ SNYGGA KILLAR) *HOSTHOST*
KÖPTE:kamera stativ (MIN BÄSTA INVESTERING PÅ HELA SEMESTERN!!), jAG (L) Morgan örngott till kudden, ac/dc påslakan, ram, tröja,block, pennor, ac/dc tröja,  2 par skor (köpet jag mitt emot gekås).

(bilder kmr på det jag har köpt och så) (KANSKE , OM JAG ORKAR) HEHEH

Kram
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0