These 4 walls whisperer to me they know a secret I know they would not keep-

Bloggar jag läser:

Denisestahl.blogg.se, nisse är en jätte snäll tjej som gpr i min klass.

Tildasonjamaria.blogg.se, jag och tilda går i samma skola vi känner inte varandra men vi ahr spelat handboll tsm.

Kenzas.se, vad ska jag säga , I LOVE KENZA!<333

kissies.se, kissie kissie kissie  jag tkr inte om kissie egentligen men om man har tråkigt nån dag så kan man ju alltid kolla på hennes retucherade bilder så får man ju sig ett gott skratt ;D

Desireenilsson.blogg.se, dessie ja henne tkr jag inte heller om eftersom hon liksom kissie håller på att banta även fast dem är pinn smala...

martanilsson.blogg.se, Marta går lr rättare sagt gick i min skola sluta nian i år, känner henne inte men tkr om  hennes blgg.:)

amandagunnarsson.blogg.se, amanda lika som marta känner jag inte men gick på min skola, jätte bra blogg :)

amandavardet.blogg.se, jag tkr att hon har en jätte bra blogg den är mkt bättre nu än förr för, förr var hon så himmla bitchig, :O :P

angelickablick.se, grymm blogg grym stil älskar hennes kläder och stil!

paow.se, hennes blogg tkr jag faktist har blivit bättre med tiden, bra blogg

fokis.se, foki hon är så himmla söt heheh söt stil! :P

kram
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0