skola

hejsan svejsan nu sitter man i datasalen på engelska och gör SO uppsats hahah !! kung !!
Jag och Nina sitter och bloggar och hare bra ;)

-

Idag ska man vara hundvakt till typ Klockan 5 sen drar man och kollar och knäpper kort på balen
vid herrgården ! Trevligt värre sörru !! ;) Man ska nog vara med Norling och Nina !! heheh jag och Nina ska leka Paparazzis och gömma oss i bushen vettu !! ;) HEHEHEE!

Jag tycker att det är så J**la roligt att dem har börjat med bal på herrgården igen !! :D


På måndag ska vi ''campa'' med våran klass på klassens dag i vinströmmarna ! På månda' mörrn' så har vi sov morron till klockan 14:00 fatta vad härligt då ska vi träffas i vinströmmarna, sen på tisdagen börjar vi i skolan klockan 10:00 fast då ska vi bara städa skåpen osv så slutar vi 12:00!:D

Nästa vecka kmr bli en kung vecka tkr jag inget skola arbete bara slapp!! 8D

Kram
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0