Sommarlov 2010 :D

Äntligen, Äntligen, Äntligen, Är det sommarlov !! Wooo

Jag säger bara Bye bye 7:an
And hello 8:an!!!

:D

-
Idag var man på skolavslutningen I byn !! KUL KUL
Grattis mimmi till Priset för din bra uppsats;P

Ikv ska jag nog på 12:an med Norling och käka Tacos! Vadå? JAG ÄR FET :S heheh xD

Fatta vad skönt med lovet !!!!!!

En sista sak bara, jag älskar markus kommentar för ngr månader sen
'' Ja nu snart kmr det där lovet jag har längtat efter ett år!! ''
Nu du Makken har de kommit !! :D
Haha Älskar min  klass kmr sakna er!

Hoppas vi träffas ngn dag !! :D

Kram
/B

PS: Bilder kmr!!

Kommentarer
Postat av: jasmin

hahaha, 7A ÄR BÄST och kommer alltid o va! :D

2010-06-11 @ 13:40:41
URL: http://jassminlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0