tjho!!

tjena tjena mitt bena !! :p har inte blogga på ett tag men men så är det! :P

Nu ska jag skriva lite som jag har gjort under veckan !

förra fredan' efter skolan avslutningen så var jag ju på 12:an med Norling (therese) AcmillLing (Camilla) och amanda och där träffa vi Aneglina och Lina! KUng! Då hade jag lina ganska så jätte roligt  jag kom på t.ex världens bästa ''Lägg dans''!! Och sen så fråga vi varandra och massa annat folk om dem ville ha et lägg (ett ligg heheh ) men det var ingen som ville:( men inga sura miner för det de vart ju en lyckat kväll ändå !! :P

Och på resten av veckan så gjorde jag inte så mkt förutom att jag var med mamma och Boston på valpkurs i Tisdags . och så var jag på Crusing med The Norling's och Amanda i onsdags  KULKUL !!:P

Kram
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0