Blää

Den här dagen börjar inte bra!!
Vaknar med ont i ryggen och halsen
hostar som fanta snorar nyser, och så fort man loggar in på Facebook så
ser man att Bollnäs ska till Studenternas i uppsala på sm finalen det kan bara inte
bli sämmre !!!!!!! usch
aja sånt är livet tänker iaf inte hejja på bollnäs det kan ni glömma hejjar jag hellre på hammarby för jag tror dem splera mot bollnäas har inte sån stor koll.
-
Idag äre onsdag och man är hemma och sjuk fortfarande ska nog till
skolan på fredag för imorn äre friluftsdag (STAVNING) och det ska jag inte vara med på men men
men jag mår faktist lite bättre är absolut inte lika slö och trött som igår och dem senaste dagarna
så det är ju positivt:P slänger in en bild bara för skojjskull hehe blir så naket annars tkr jag :P
Bilden är från lägret när jag och Nina hitta Malins snygga skor i hennes väska
när vi leta efter en maddrass pump, och vi tyckte att dem va snygga så dem fick
bli modell:P
Kram
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0