Promise me to think of us, as a time so wonderful Promise me to think of us, still bright, still colourful Promise me to look back at us, as a time in your life, you enjoyed

dagens låt blir en
Dba (Dead by april) låt nämligen
Promise me jätte bra
låt och speciellet den Akustiska *stavning*
Verisionen. JAG ÄLSKAR LÅTAR med bara
Akustisk Gittar. Så fort man hittar en bra låt
kollar man om den finns i Akustisk Verision :P
Sjukt bra !!

Surrounded by flames everywhere
What I used to be im not even there
The absence of you is killing me, hey
Are you thinking like me,
All the laughing times, of all the sad and loving times
everything that's left of us, is fading away.

<3


BTW att Jimmie (Sångaren/Och scream sångaren)
är AS snygg gör verkligen inte bandet sämmre !! ;)


Kram
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0