Sjuk....

hejsan blev ingen skola för mej idag känner mej jätte krasslig och man måste ju friskna till nu om
man nu ska kunna gå på marknad en hel helg ! ;)
det är nämligen marknad här i helgen och självklart måste man ju dit och kolla lite
och det är ganska perfekt eftersom att om jag är Hos min Bästa vän (Therese Norling)
så behöver vi bara typ gå 100 meter för att komma till själva marknadsplatsen:p

förut var det på åkern bakom vårat hus. Så om jag stog i Vardagsrums fönstret så såg jag allt
men dem var tvungna att flytta så det suger ju :p hahha

ne nu ska jag och och duscha så kanske man blir lite piggare :P

Kram
/B

Kommentarer
Postat av: Norling

hahah jag tycker det är kung att dem har flytta den hit8)

2010-09-09 @ 17:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0