the history bocks forgot about us and the bibel didnt mention us.

hejsan sry att jag inte har bloggat på ett tag men jag är som sagt sjuk har varit
det hela veckan !! :P
-
idag har jag lyssnat på
Samson med Regina Spektor
underbar låt jag hörde den på idol
för ngra dagar sen och jag blev kär
så nu har jag nött den hela dagen och.
Det är en sån här låt som det inte spelar
ngn roll om hur mkt man lyssnar på
den så blir den inte sämmre den
blir bara bättre!!
Samson went back to bed
Not much hair left on his head
Ate a slice of wonderbread and went right back to bed
Oh, we couldn't bring the columns down
Yeah we couldn't destroy a single one
And history books forgot about us
And the bible didn't mention us, not even once
<3
Kram
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0