Rubrik

Hejsan hejsan hejsan, jahop jag har inte skrivit på länge men det är sånt man får leva med, har inte haft nånting att skriva om, men skriver väl lite nu då.
Igår hade vi Alftaborna på besök på KU, det var väl sådär men ändå. Första grilla vi snuska körv och marsmellows (stavning) och snacka lite, sen gick vi upp på herrgården och gick runt och titta.
Och det tråkiga med det hela var att våran ledare Malin var sjuk, så vi hade Jenny ist, men iaf det tråkiga var att Malin hade hittat en massa information om Herrgården som hon skuller berätta, och eftersom att hon inte var där blidde det inge sånt.
Klockan 19:00 ikv har jag kvartsamta, utvecklingsamtal you name it!
men iaf kommer bli sjukt töööök.

Och idag fick jag låna Ps sista sommaren av Jennifer:D glad tjej!
ååh älskar 80tals filmer hahha ;)

nee men nu ska jag drick upp mitt kaffe.

PS. Visste ni att på Hallwylska museét i STHLM finns en utställning med alla orginal föremål från Voxnabruks herrgård?
inte? men nu vet ni :P

Bild på Herrgården



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0