2 Augusti

jag kan inte fatta det, det är sista månaden på sommaren. Om exakt 20 dagar har vi gjort våran första skoldag. Är det fel på mig om jag säger att jag längtar? inte till lektionerna. Det skulle jag ALDRIG göra, men rasterna. Att få träffa världens goaste folk det vill säga, dom som jag brukar kalla den bästa klassen. Saknar dom som fan asså!
Saknar att sitta i kapprummet och spela kort, och lyssn apå härlig musik. Saknar att jävlas med Markus eller världens bästa Ondahl! Saknar att mucka med lärare och, saknar när ''Mensläran'' får sina utbrott och hela klassen håller på att spricka av skratt!
saknar musik lektionerna med Tobbe. Och saknar att få sitta i ''Lilla matsalen'', som vi aldrig kmr få sitta i längre, hela lunch rasterna.

Samtidgt som jag saknar det, så längtar jag till att få börja nian! .
Längtar till spexet, allra mest till spexnatten. Längtar till Grönalund me go klassen, och längtar att få åka till Frankrike med dom grymma. Längtar efter att få SLUTA nian och börja gymnasiet. Få känna mig smått vuxen.

LÄNGTAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0