29 - 08 - 11 BOLLNÄS!

Var i bollnäs idag med Affe!

Jag köpte Torr Schampoo, som är bra för håret. Eftersom att man inte borde duscha håret så ofta och det bli lätt fett om man inte gör det, så sprayar man bara i det och ''kramar'' in det i håret så ser det inte längre fett ut!
Awesome!  För jag har nämligen bestämt mig att börja ta hand om mitt hår! Typ borsta det varje morgon och kväll, inte platta det så mycket och sova med flätor!
Jag har väldigt långt ''Orginal hår'' som jag brukar säga, alltså jag har inte löshår, men långt iaf!
Och jag suger verkligen på att sköta det! Borstar det typ en gång på tre veckor (?)
Men nu ska jag ta hand om det annars åker stora rak apparaten fram!
OCH jag måste veeeeerkligen färga om mitt hår igen! är typ brun orange


Egooooooo bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0