alla vill ju åka i min epa traktor, för då blir de håll i gång! - Eddie Meduza gott folk!

måste nog ta och krypa till kojjs om man ska orka kliva upp nio i morron -.-'
Ska följa med morsan ner på byn, och vi ska handla. Men första ska vi ner på Ön, (en idrottsplats)
för mamma ska stå i kiosken där, för broder har match. Så då ska jag sitta där i två timmar, men som tur är har man musik! God blesse muuusic!


______

BTW  (fjortis varning) så har man min undebara vän nyss fått moppe kort!
så nyss var vi ner på byn med Epan!

Bild på Norling!


Kommentarer
Postat av: Jojo

Sv: Jag började nästan gråta men då tyckte mamma att jag var löjlig haha...

2011-08-13 @ 11:24:07
URL: http://bassfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0