glaaaad cheeeey

fick nyss en kommentar från en Frida, som löd så här:

''Hej Bella! :))

Älskar din blogg! väldigt mysig är den!!'
Stormässan vad är det för något vad är det är det lika som persmässan jag hört talas om?
Kram! ''

Först vill jag bara säga att det är mupp att jag inte kan lägga upp skärmklippet på kommentaren! (sitter nere på mitt rum har typ ingen täckning där!) och för det andra så ska jag säga att jag blir sjuuukt glad av sånna här kommentarer! Fortsätt med dom :D

och sen ska jag även svara! :

tjena Frida!
tack så jätte mycket :D
Jo ska jag vara helt ärlig så vet jag inte helt exakt vad stormässan är för ngt:P
men jag har hört att det är som P-mässan, så det är alltså fett roligt! :D

Hoppas du får ett okej bra svar iaf :D
kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0