hej, jag igen....

nu är jag FÖRBANNAD! på riktigt!

Det är Miley Cyrus....
Okej såhär är det. När jag var yngre (typ 5an - 6an) såg jag upp till henne JÄTTE mkt. Och då menar jag verkligen JÄTTE mkt! Jag var som besatt!
men hon har sjunkit i mina ögon, som fan. Inget jag direkt bryr mig om längre.
MEN nu blir jag PISSED OFF!!!
Först så tar hon och gör en Cover på Every Rose Has It's Thorn av Poison. okej den va bra.
Sen gör hon en freaking cover på Smells Like Teen Spirit av Nirvana, jag börjar koka lite. Hon förstörde heeeela låten....

MEN när hon ger sig på The Runaways, och JOAN JETT min största kvinnliga förebild. Så bli jag RIKTIGT JÄVLA FÖRBANNAD! Hur kan hon ha mage att förstöra några av världens BÄSTA låtar....
Hon har fan förstört det bra med 70 tals rock.....

Håll dig till dina egna jävla låtar....


Kommentarer
Postat av: Jojo

Har hon förstört Nirvana OCH Runaways låtar OCKSÅ! Fyfan...

2011-08-22 @ 20:32:33
URL: http://bassfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0