Red hot chillipepers

Idag är man dödligt trött. Vi (Jag, nina, Emilia och Filip) bestämde oss vid åtta tiden (?) att vi skulle ner på byn. sagt ååh gjord, så vi slängde oss på CYKLARNA och trampa iväg. Det är ungefär 2 mil hemifrån mig. Det tog ca 40 Minuter! så det gjorde vi bra! Sen så sov vi på byn men först så var vi ute ett tag, satt på raggen och träffa Grymt folk. Jag höll på att frysa ihjäl....

Aja, på måndag börjar skolan på riktigt. Och på tisdag har jag lust att gå på Red hot chillipepers, dom sänder deras konstert live på Rödakvarn. Fast skiter i det eftersom att det är mitt i veckan och har snålt med pengar just nu.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli åtta då ska jag se nån film på teven kmr inte ihåg vad den heter!

CIAO!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0