11 dec, och 3 advent.

Idag har varit en bra dag :)
Kokat knäck, plocka fram julgranen, slagit in paket. och gjort det som jag längtat efter såhäääääääääääär länge, ÅKT SKOTER! (L) dock har jag bara slirat runt och runt på bruket men va fan! jag åker ju på pärlan så allt är ändå grymt!
Ja, till det tråkiga då. Pärlan ligger ute på Blocket för försäljning...
Men det blir ju en uppdatering i det hela så det blir säkert kanoners ändå. Nytro mtx, eller xtx. Får se vad som händer! Hoppas på nått med en lång matta...! haha ;)
Länk till blocket. Och ja jag vet att jag har skrivit bollnäs kommun, ist för ovanåker men vafan..
HÄÄÄÄR ÄR LÄNKEN
Bild från förra vintern, farsan som kör brorsans Yamaha SM 300.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0