hata!!!

sitter på teknik nu, hatar det...
Ska komma på nån jävla uppfinnig till finnupp. Men jag, jennifer och pauline kommer inte på nå mer på våran. oskar det jävla oll*net är inte här.... han som har kommit på typ allt med den lilla uppfinning vi har...

hatar dig nu brooo!

Jaja, har bara den här lektionen idag, sen har vi trippelboll. Nej jag är inte med, men vi måste kolla. -.- ...
jag somna typ vid 16:00 igår när vi kom hem, och vakna halv sju imorse, har sovit nästan typ 15h..
Helt slut. och jag fryser som en idiot också, tror jag börjar bli sjuk.... kul.

missar antagligen Metal Byn ikv också, kul. Ska försöka fixa Gunillas nummer och kolla om det finns nå biljetter kvar. vill ju se Lucy Seven ju!!

8 dagar kvar till julafton mina kycklingar. Och min brorsas julklapp kom igår, avensjuka kan jag lova.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0