Jag saknar det som inte finns

hej!
fan, mår skit. Trött som ett jävla fucking as hela dagen, nyst femhundrafemtioelva gånger idag! och det slutar inte rinna ur fan alla hål i ansiktet! hahah skämt åsido.
Imorn, ska har vi no prov ist för engelska! skönt, har hellre prov än engelska. Och vi ska lämna in pengar till pizza till spex natten, vi har genrep imorn efter skolan också. Imorn, måste allt sitta som en smäck!
Och jag måste försöka låna ett nit schärp tills på lucian på tisdag, och måste köpa energy dryck tills måndag natt/spex natten.
Nu ligger jag och lyssnar på musik, och nej jag orkar inte lägga ut en låt just nu. Utan nu ska jag vänta tills min morsa kommer hem då ska jag duscha sen marsch i säng!
PLUS: fatta att det snart är jul!
Hemsk bild men, jag saknar mitt hår!!!!! fatta hur länge jag  hade sparat och nu är det typ hälften så kort!! dumma flicka som aldrig mer ska klippa sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0