Metal byn

tjoo, har nyss kommit hem från byn. Var ju på metal och det var väl, helt okej. Hade fantastiskt fint sällskap iaf!
Vi var ju där för att bara titta på Lucy seven, Men det var ju typ 4 förband också. Asså publiken, vad fan det var nog det tråkigaste jag har vari med om! Alla SATT ner asså SAAAAAATT! Men när lucy Seven körde då typ skrek sångaren släng bort stolarna och då ställde sig alla upp ;) haha men det var typ tre personer som ''rocka loss'', typ världens löjligaste ord....
Gammal bild. Förresten så vill jag göra nå med mitt hår... skulle vilja vara rödhårig igen, men jag skulle ångra mig om jag blev det. åååh kan igen vänlig själ hjälpa mig?!!? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0