Dag 01 - En ny bild på dig och 15 intressanta saker om dig själv

1: Jag är DÖDLIGT rädd för mörker!

2: jag älskar att skriva, och har även skrivit flera romaner/Noveller själv ;)

3: jag har aldrig haft en riktig pojkvän

4: Jag älskar musik och skulle inte klara mig utan det :P

5: Jag har ägt en Akustisk gitarr sen jag var 10, men aldrig lärt mig spela

6: jag är stolt ägare av en skriv maskin från 1971 som jag köpte på blocket för 100.-

7: Jag ÄLSKAR att sjunga!

8: Jag tycker mkt om att fota männsikor

9: Jag rapar jämt, ibland så att jag bli äcklad av mig själv ;)

10: Jag är överkåt i romantiska böcker och filmer :P

11: jag är grymt bil kåt skulle kunna åka bil hur långt och länge som helst

12: jag tycker att det är dö snyggt när killar har många och stora tatueringar (helst bröst tatuering ;))

13: Jag lyssnar på all musik förutom dansband, Jazz och ''knark'' musik :P

14: Jag älskar doften inne hos frisören :P

15: jag tycker att det är DÖÖÖÖÖÖ snyggt med bruna ögon

Väldigt intressanta saker :P hehe





Kommentarer
Postat av: Acmill

"Knark" musik är ju shysst det ;)



Men Bella menar du att de ska ha tatueringar på bröstet eller ska de ha stora tuttar som tatuering? x)

2011-02-21 @ 20:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0