It's a quarter after one I'm all alone And I need you now Said I wouldn't call But I've lost all control

God morron, nu har jag nästan nyss vaknat, blev sent i går satt uppe och kolla på ''Glappet'' och ''Pocahontas'' igår så jag gick väl och la mig typ kvart i 4? :P
Men nu har jag tittat lite gran på Grammy awards på tvn, men det ville inte min brorsa titta på så
han knäppte bara av tvn så då gick jag till datorn ist:P
Men i dag/Denna morgon har jag nött, Lady Antebellum - Need you now



Another shot of whiskey
Can't stop looking at the door
Wishing you'd come sweeping
In the way you did before

And I wonder if I
Ever cross your mind
For me it happens all the time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0