Ana Gina Dirawi

Jag kan bara säga så här om denna kvinna;
Jag tok älskar henne!!

Hon är så Jävla rolig!! och det är inte det att hon ''skämtar'' om invandrare utan jag tycker att hon skämtar om alla, både svenska och,,,''Icke'' svenska lr vad man ska säga...
Jag fattar inte att vissa männsikor tycker att detta är fel.. T.ex vissa svenskar pissar på sig av skratt när hon skämtar om invandrare och bara tar illa upp när hon skämtar om oss svenska...
Och vissa invandrare kanske gör likadant... Jag förstår inte problemet med detta..

Hon skämtar ju lika mycket om båda!

Ja, ja, jag tycker iaf att hon är svinrolig... Speciellt när hon skämtar om dom svenska, för hon har ju helt rätt... Ta den här videon t.ex, lyssna noga på vad hon säger om oss svenska,, för det är precis så det är så som hon säger:

http://anaginas.com/



//BellaRolfsson, remember my name;)

Kommentarer
Postat av: Norling

Klart bästa Video jag sett, så jävla kung! ;)

2011-01-06 @ 14:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0