♥ Dag 1 – Presentera mig själv

Jag heter Isabell ''Bella'' Sonia Amanda Rolfsson, för er som har missat det, jag bor i en liten håla i Hälsingland.
På en helt vanlig dag knarkar jag musik, och är med mina underbara vänner. Jag går i 8an på Celsius skolan i bandybögarnas stad, Edsbyn.

nu skriver jag lite om det som förklara mig;
Musik, musik är min drog... Jag fattar det inte riktigt själv men jag får en kick av det, det är väl det som kallas 
för att bli hög antar jag... Musik är ALLT för mig,,.,, för det har hjälpt mig sjukt mycket med allt,,, vill jag t.ex bli lugn eller bara tänka på annat så känns det sjukt bra att man vet att äns favorit band eller artist alltid finns där... 
det käns så otroligt skönt att bara kunna lyssna på alla toner som tas,
ta in och granska all denna underbara text.. Jag lyssnar ofta på just texterna och hör man att texten har en bra betydelse så är låten bra (ja, jag är text kåt);) 


nu vet jag inte mer vad jag ska skriva;))





//BellaRolfsson, remember my name;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0