♥ Dag 15 – Mina drömmar

Mina drömmar, jag har faktiskt ganska omöjliga drömmar.
Jag har alltid, och kommer alltid att drömma om att få hålla på med musik, få sjunga och göra det jag älskar. Men jag är för feg. För blyg helt enkelt.
Jag har hört av folk att jag sjunger bra men frågan är om det verkligen är sant, eller om det bara
är för att göra mig glad, och peppad. Jag har ju inte direkt spelat in mig själv och sen lyssnat på det.
En annan dröm som jag har är att få hålla på med att laga mat, har nämligen bestämt mig för att gå
hotell och resturang linjen. Jag tycker att det är super kul att få laga mat.

Men som sagt, musik är det jag vill, men aldrig kommer att få göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0