♥ Dag 5 – Vad är kärlek

Glömde ju skriva om '' vad är kärlek'' så jag gör det nu:
Jo vad är kärlek? för mig är kärlek främmande, jag har aldrig känt det som kallas
för kärlek. Men jag kan gissa att kärlek gör ont men på samma gång känns
helt underbart. Det är inte alltid att sväva på små moln.. Det är inte alltid
glädje och fjärilar i magen, utan kärlek kan göra ont, det skadar.. men jag vill inte
vara bara negativ för kärlek kan VISST vara små underbara fjärilar i magen, det kan vara
att sväva på moln.... men aja inte vet jag, som sagt för mig är det ett främmande ämne.....
För mig är kärlek, musik och vänner. fast det är en annan slags kärlek, men för mig är det, det viktigaste som finns!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0