♥ Dag 7 – Min bästa vän

Oj, jag har ganska svårt att dela på mina vänner och ge dom olika titalar.
Älskar all mina vänner lika mkt!! MEN jag tror nog att alla som läser min blogg vet att Therese Norling är min Nr.1 bästa vän!!!
Ååh Norling, jag vet inte vart jag ska börja, du vet att jag älskar dig så den saken är klar.
Asså jag gråter av skratt när jag tänker på allt vi har gjort, och speciellt allt du har sagt och gjort.
Vi kan ta en helt vanlig fredag t.ex, och jag har haft en pissig dag både i skolan och hemma.
Och vi ska på öppet på kvällen och jag ska åka med dig (som vanligt).
Jag hinner knappt hoppa in in bilen innan man brister ut i skratt pga våran helt
värdelösa humor!! haha
Det finns så mkt minnen med dig, nästan så att jag inte bara kan ta ett och skriva här.
men det finns ett minne jag aldrig kmr att glömma, och det är när vi var mindre (typ 4an/5an?)
och vi var hemma hos dig, och du hade ngn gammal trasig jävla dock vagn som jag satt i och du skjutsa mig fram och tillbaka genom huset!! hahah va var meningen med det liksom hahah xD
men det är liksom sånna små saker som etsar sig fast i minnet.
Och jag kmr ALDRIG att glömma , ''diggi doa'', haha..
Och alla dina ansikts uttryck behöver jag väl inte äns nämna,, haha..
Och jag är sjukt glad över att du inte är en sån som blir sur, och tar åt sig av allt
typ jag älskar att jag får säga va fan jag vill till dig!!
Nee nu vet jag inte vad jag ska skriva.
DU ÄR BÄST NORLING!!






du är bäst<3

Kommentarer
Postat av: Norling

Älskar dig Bästevän!! Du är så Jävla BÄST!! ;)

2011-01-14 @ 18:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0