♥ Dag 9 - Min tro

♥ Dag 8 – Ett ögonblick, den dagen struntar jag i för jag vet inte vad jag ska skriva ;) 
så vi tar dag 9 ist :P
_________________________
Min tro är musik, det har jag sagt förut,
''Some people belive in god, I belive in music'', så är det och så kommer det alltid att vara.
Jag tror på musik för att jag tror att det kan förändra världen eftersom att den förändrar människor.
Musik är det viktigaste i mitt liv just nu och jag tror även att musik kommer att vara
väldigt viktigt för mig när jag blir äldre också. Kanske inte det viktigaste men en otroligt
stor del av mitt liv, en stor del av mig.
Jag känner att jag inte alls behöver skriva så mkt mer pådet här för jag har förklarat min tro nu,
behöver inte säga mer.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0