:DD

Fy fan vad jag är glad:DDDDDDDD
Nu är biljetterna beställda till Idol turnén!! ;D
Haha, jag var inte med när Norling beställde dom men hon sa att hon hoppades på att jag inte var höjdrädd
så då mena hon alltså att platserna är HÖGT upp, vilket innebär ingen bra sikt , alltså kmr
vi inte se speciellt mkt. Men det viktigaste ät ju att vi HÖR dom !! :)
Längtar!!!
Längtar så sjukt efter att få höra Jay, Olle, Andreas och Daniel!! Dom andra skiter jag i!! :D
hahah
____________
nu bjuder jag på en låt som får mig på sjukt bra humör,
Thin lizzy- The boys are back in town


men det funka visst inte med att lägga in videon så jag länkar, länken ligger ovanför denna text:)



Kommentarer
Postat av: Norling

Det ska bli sjukt kul, farsan sa att vi skulle se ganska bra han! ;)

2011-01-11 @ 18:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0