.,.,..,....,.,.,.,.,.,.

Usch vad blogg sugen jag har varit dom här dagarna, det kliade väldigt mycket i fingrarna när jag knäppte på datan.. Det har inte hänt speciellt mycket men många gammla minnen har dykt upp...
det finns så mycket jag skulle vilja skriva men allt skulle bara bli fel...

____

Men nog om det nu, nu ska jag skriva upp min nyårslöften
(som jag kom på idag men men)


- Bli en bättre bloggare,, det vill säga, försöka blogga så ofta jag kan, försöka få fler läsare och göra bloggen till  en ''Roligare'' plats, alltså sluta skriva depp grejjer, sluta haka upp mig på andra så jävla mycket.
(men ibland MÅSTE jag få skriva av mig lite)

- Ändra min kategorier på bloggen..

- Lägga in mer låtar..

- MÅSTE fixa en ny header!!

-Bli klar med min bok/roman ;) (kanske lägger upp den på bloggen sen men det är ytterst tveksamt eftersom att jag inte tkr om  när folk läser mina romaner/berättelser)
 
oj då det var ju bara en massa om bloggen men iaf, den är ganska viktig för mig eftersom att det är den enda platsen jag kan skriva av mig på..


//BellaRolfsson,, remember my name;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0