I will find you, you will find me How can we live, if it's all dead?

Nu säger jag godnatt för idag och går och lägger mig och kollar på ngn bra film, det lutar sig mot Eclipse;)

________________

För er som tänker vara vaken ett tag till ger jag en GRYM låt, med ett grymt band (som dessutom kommer från sverige, tänk vi kan också pruducera lite bra musik ;D)


Men eftersom att youtube inte verkar sammarbeta med mig idag så länkar jag den ;)

Låten --->Plan three - still broken <---

Are these the final cries of our aching souls
How come yours don't make a sound
With broken wings we're falling faster as we go
But somehow we don't touch the ground
You had me torn to pieces
You got inside my head
That I'll be here until it's over

I'm still broken
I took you in with arms wide open
My colour fades to gray
There's nothing left to say
Now it's all dead




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0