Ida Alexsson

Allt kändes hopplöst, allt kändes fel.. Jag visste inte hur vi skulle klara oss.. Om det överhuvudtaget skulle gå,
jag ville ju inte förlora dig, och vill fortfarande inte....
Jag fattar inte att en så liten jävla skit sak som K kunde komma i mellan oss? han betyder inte ett piss för mig!!
Jag vet hur du känner för honom, du har berätta och jag har accepterat....

I min ''dagbok'' har jag skrivit ungefär såhär:

'' Jag vet inte hur vi ska fortsätta här ifrån. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag vill ju vara med dig,, jag älskar dig ju Ida. du är en av dom bästa jag någonsin träffat, jag kan inte fatta hur
glad du får mig att bli. Men just nu känns allt hopplöst, det kommer aldrig att kunna lagas sprickan i mellan oss. Du känns så långt borta fast du är ändå så jävla nära..
Men Ida, jag vill att allt ska lösas,, jag hoppas och hoppas lite till!''


Ida nu måste jag bara få säga en sak, jag är sp otroligt glad över att vi har rett ut allt!!
Att det är vi igen!!

Älskar dig Ida Alexsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0