Tomorrow

Imorron far jag till Gävle med familjen, ska lämna in min Dr. Martens som jag köpte i söndags.
Dom gick nämligen sönder på måndagen efter!? :O jag använde dom en gång, EN GÅNG! fattar ni
vilken ''SUPER'' bra kvalité, så ska inte ett par skor för 1 400 vara! Jag blev så sur!!
Men imorgon lämnar jag in dom iaf, men det finns ett till litet problem också, 37 finns nämligen inte i butik
just nu, så då kommer jag ändå få vänta i typ 1 vecka innan jag får dom!!

Denna vecka har INTE varit den bästa, har hänt mer, värre saker än trasiga skor.
Jag kmr inte att skriva vad som har hänt, men J, jag är VÄLDIGT ledsen över att det har blivit som det blivit.
Men jag kan inte hjälpa vad jag känner.....

Kommentarer
Postat av: Kjellemma

I love this page.

2011-06-28 @ 10:16:24
URL: http://kjellemma.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0