Skolavslutning-06-15- 2011!!!

det vart en heeelt grym kväll, med gött fölk och...... eller ja det var väl det ändå!
Åhh det var så kul!

Men sjukt trött på torsdagen efter var man dock, jag somna utanför macken på ett bord. då äre fan illa..... och sen gick jag hem typ 5 och då somna jag och sov till 09:00 imorse, då duscha jag och for till ninas mormor med nina, sen kom Jannike. Lite senare åkte jag och Jannike på macken och köppte godis! woop wooop! då träffa vi Emil och Filip då följde dom tbx. så vart vi där i ngra timmar, snack och mådde gött! Sen när ninas mormor kom hem åkte vi te emil. Sen åkte jannike, och sen Nina så vare bara vi andra kvar. Dom har försökt bota min lilla släng av klaustrofobi, funka sådär;) sen har vi typ kollat på Full Frys och jag och Emil satt ett tag och lyssna på hans morsas gammla Lp/vinyl skivor! ebba grön woop woop sen åkte jag hem halv ett och nu sitter jag här :)

Från skolavslutningen

och frörresten JAG FICK G I MATTE!! ;) fatta lyckan börja nästan gråta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0