Come up to meet you, tell you I'm sorry You don't know how lovely you are

Hejsan svejsan, vaknade för typ en timme sedan klev upp och titta på 16 and pregnent och sen hamnade jag här-.-' :P
Igår var ja på öppet, det var kung kväll med BARA tjejer haha. det var jag, Evelina Nymans, Nina Alfbo, Therese Norling, Jannike Wallin och Jenny Dahlberg (ledare)
Men Elias och hans tjej Mikaela var där ibland när dom kände för det :P hahah

Vi titta på en utav mina ABSOLUTA favorit filmer , Ingen kan älska som vi!
Tröttnar ALDRIG på den filmen, så sjukt bra! :D
(frn höger) Jannike, Norling, jag och Ewe (nina och jenny fattas)

_________

Men nu ska jag nog ta och trotsa väder gudarna lite och ta vilddjuret åh dra ut och gå/springa en vända!
Jätte fint väder förutom att det blåser så in i helvete! :S + att det är typ 3 grader varmt! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0