I'm BACK!

Sådär nu är jag tillbaka från Ku, vi hade typ mys kväll eller göra vad man vill kväll typ ;P
hahah, nu sitter jag och dunkar musik och väntar på att Big brother ska börja! ;P

Imorron blire det skola som vanligt......
Jag börjar verkligen efter att få sluta 9:an, ja ni läste rätt SLUTA.
Ja, jag kommer att gråta floder, och jag kommer att sakna min klass MEGA mkt, men tänk att sen blir det ju sommar lov, och SEN börjar vi gymnasiet!
Åhhh vad jag längtar (har ändrat gymnasie dröm, igen) men mer om det får ni veta senare kanske ;)
hahah, MEN det är något som jag verkligen älskar och brinner för, Nått jag verkligen vill!
Så jag kommer inte att ångra mig... Men nu måste jag bara plugga upp mina betyg!
Har IG i matte, vill ha G
Har G i allt förutom HK (hemkunskap) där har jag VG.
Vill helsta minst VG i alla ämnen, men det vet vi nog alla att det ALDRIG kommer att hända.
För Lärarna värkar ha ngt emot mig!? :S
Det spelar ingen roll hur mkt jag pluggar, hur bra närvaro jag har, eller om jag har alla rätt på ett prov. DOM VÄGRAR GE MIG ETT F**KING J*VLA VG!!!!

aja sånt är livet.......

Kommentarer
Postat av: Syverhanne

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-06-03 @ 18:46:55
URL: http://syverhanne.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0