Jag har TRÅÅÅÅÅKIGT!

Hejsan svejsan, nu är jag hemma GÖTT vi slutade 20 över 11 idag pga att vi har halv studie dag :P
Så nu sitter jag och har sjukt trök....
Imorron har vi hel friluftsdag och då ska vi fiska/pimpla uppe på Hammaren lövly!
Så ja hoppas på en liten sovmorgon imorron. För våra lärare är inte där utan vi (jag, Nina, Therese, Jens, Daniel, Elias och ngr från sjuan som bor på här på bruket) är själv, så egentligen skulle vi kunna ha en suuuuuper lång sov morogn (vilket innebär att inte gå dit) men så kommer vi INTE att göra ;P
Slänger in en låt eftersom att jag tkr att det har varit lite snålt med det på sista tiden!
Lyssna och njut på en av världens bästa och skönaste låt genom tiderna!

Thin lizzy - The boys are back in town









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0