''Förr jagade jag döden. Nu jagar jag livet''

Jahop, vad gör man nu då, har så sjukt tråkigt att jag går in på alla bloggar jag redan läst 500ggr idag och läser samma inlägg för 500ade gången:P
men men, man måste ha tråkigt. Man säger ju den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge.
det är väl så, för just nu sitter jag och väntar på American Idol.
Dock börjar det 20:00 men men vad gör man inte...

Men sitter just nu och funderar på om jag ska dissa bloggvärlden och facebook och allt annat och sätta mig och läsa den bok jag håller på med, har hållt på att läsa den jätte länge men jag orkar inte läsa hela tiden. Men nu var det länge sedan så ska nog ta och göra det ;)

just nu läser jag ''Vingklippt ängel'' av Berny Pålsson.

från bokens baksida: '' I en självbiografi som inte liknar någon annan får vi följa en ung flickas liv på olika behandlingshem och sjukhus med vaga och varierande diagnoser av psykisk sjukdom.
Vingklippt ängel lämnar ingen oberörd. Med ett vackert och egensinnigt språk berättar Berny Pålsson skoningslöst och naket om främlingsskap, missbruk, blodets makt och hur det är att leva i en svart saga. Hennes väg till tillfrisknande är full av raseri och livskraft''


Berny Pålsson...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0